Theo Nieveen Copy & Communicati
Vacatureteksten  | Contentwriter

Vacatures & Content  

Vacatureteksten? Geen zin? Geen inspiratie? Geen tijd? Whatever de reden, ik help je verder met vacatureteksten die opvallen en ervoor zorgen dat jij de juiste reacties binnenkrijgt. En dat kan zowel in het Nederlands, als het Engels.  Teksten die bij jouw bedrijf passen en met een eigen signatuur. Weg van de betreden paden en alle jeuktermen. Jouw bedrijf, jouw invalshoek, jouw vacaturetekst. En daar ga je me in eerste instantie natuurlijk mee helpen, want voor ik begin heb ik heel veel vragen. Een intake, duurt ongeveer een half uurtje, dus dat is goed te overzien. 

Wat het kost? Dat heet een salarisindicatie en die wil ik liefst bij iedere vacature, dus die krijg je ook van mij. De basistekst (inclusief intake en concurrentieanalyse) is € 450,=. Elke volgende tekst € 250,=. Het aanpassen van een bestaande vacaturetekst € 225,=. En dat kan zowel in het Nederlands, als het Engels en je hebt altijd een gratis correctieronde. Voor Engelse tekst reken ik een 50% mark-up. 

Content

Naast vacatures schrijf ik content. over vrijwel alle denkbare onderwerpen, behalve: financiën, verzekeringen en It-gerelateerde zaken. Waarom? Omdat het mij niet boeit en dan gaat 't niet werken. Voor al het andere krijg je lekker leesbare en begrijpelijke artikelen, en (branded) content die bijdraagt aan jouw communicatie. Veel is te lezen in de magazines van Clique Media. Van kinderen met eetproblemen, tot relatiebemiddeling en van luchtbewerking tot slaapproblemen. 

Ik begrijp wat je wilt en waar je naar toe wilt en schrijf over diverse onderwerpen. Van interview tot persbericht. En weet je zelf niet precies wat je nodig hebt? Geen nood! Dan gaan we daar samen eerst rustig voor zitten en dan kiezen we de beste optie.

Meer weten? Hit the button.

Tekst & Communicatie

Ik schrijft begrijpelijke teksten, op verschillende niveaus, die mensen met plezier lezen. Kantoor zit in Arnhem, en digitaal door heel Nederland. 

Een vacaturetekst of content schrijven is op zich niet zo ingewikkeld. Ervoor zorgen dat die vacature of content ook oplevert wat je ervan verwacht is een heel ander verhaal. Dat vraagt inlevingsvermogen in jouw bedrijf, je vak, je (merk)waarden en kennis van doelgroepen. Maar ook kennis van media en communicatie, en soms van SEO en SEA. Want er komt meer kijken bij een vacature of content die ook echt werkt. 


 

 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn