Theo Nieveen Copy & Communicatie
Copy | Content | Communicatie  

Werk

Waar begin je? Natuurlijk is er veel meer. Voorbeelden staan niet op zichzelf, maar maken (vaak) deel uit van een multimediale aanpak en een goed communicatieadvies. Redigeerwerk of tekst voor nieuwsbrieven, radiocommercials, branded content, persberichten, vacatures, enz.. En niet te vergeten, werk als ghostwriter is er natuurlijk ook. Stuur me een PM als je meer voorbeelden wilt zien. 

TV-COMMERCIALS

TV-commercial Dierenbescherming                                                 

Theo Nieveen Copy en Communicatie: Shootingscript & voice-overtekst, i.s.m. regie            

Productie: Lukkien                                                                                  

Resultaat: meer dan gehoopt. Meer donaties, meer vrijwilligers, meer donateurs.

 


TV-commercial "Superkeukens'                                                        

Theo Nieveen Copy en Communicatie: strategie, concept, copy, art, productie                          

Producent: Lukkien                                                                            

Resultaat: KPI's ruim gehaald & meer


 

 

TV-commercials Vegro (serie van 3, low budget commercials)                                                

Theo Nieveen Copy en Communicatie: strategie, script, concept, copy, art, productie                      

Producent: John Bake Postproductions Amsterdam              

Resultaat: KPI's ruim gehaald



ONLINE VIDEO 

Klant: NVM "Thuis"                                                                                                           

Theo Nieveen Copy en Communicatie: concept, script, copy voice-over, beeldresearch/-selectie, edit, productie                    

Postproductie: John Bake Postproductions Amsterdam




GEVELSPREUKEN

  • Gevelspreuken 2/6
    Gevelspreuken 2/6

Wie mag het gebeuren dat je teksten verschillende gebouwen sieren. De eerste twee teksten, tot nu toe, uit een serie van zes voor Aafje Zorginstellingen. Teksten waarin het werk en de waarden van Aafje besloten liggen en een positief gevoel moeten meegeven aan bewoners en medewerkers. Aafje bepaalt zelf welke regel(s) ze gebruiken. 

"Wie aandacht geeft, geeft zoveel meer" en "Pluk de dag en morgen weer".


WEBSITES

      Communicatieadvies & tekst                  Communicatieadvies & tekst (NL & Eng)              Communicatieadvies & tekst

 

BLOGS & JOURNALISTIEKE ARTIKELEN 

  1. Wat we kunnen leren van eyetracking
  2. Branded content
  3. Marketing in de vastgoedwereld
  4. Boekintroductie
  5. Productintroductie
  6. Omroepsalarissen


PRINT (even een paar voorbeelden)

Politie Amsterdam

Klant: Politie Amsterdam Doel: mensen in achterstandswijken betrekken bij leefbaarheid van hun buurt. Oplossing: grootste ergernissen aangeven middels geïllustreerde enquête (meerdere nationaliteiten, taalachterstand, etc.) Respons > 20%! Buurtbijeenkomsten en directe actie op enquête uitkomsten. Groot succes en uitgerold over Amsterdamse wijken ( en gekild door politieke partijen). Concept: Theo Nieveen & Bart Flipse 

Hogeschool Utrecht

Klant: Hogeschool Utrecht, t..b.v. de OPEN DAGEN. In plaats van obligate lachende studenten een serie eigentijdse illustraties, die een toekomstbeeld van de verschillende studierichtingen laten zien. Wat kun je worden? Concept: Theo Nieveen & Ronald Slabbers. Illustraties: Ronald Slabbers Conceptual & Editorial Illustrations. Engelse teksten: Theo Nieveen Copy en Communicatie

 

              

 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn