Theo Nieveen Copy & Communicati
Copy | Content | Vacaturetekst  

Werk  

VACATURETEKSTEN

  • VAC ANWB
    VAC ANWB
  • VAC CC
    VAC CC
  • VAC ZIGT
    VAC ZIGT

Een goede vacaturetekst grijpt de aandacht en roept een positieve reactie op. De stijl en tone-of-voice van een vacature zegt bovendien iets over de aard van een bedrijf en draagt bij aan je employer branding en SEO. Mijn vacatureteksten zorgen er vooral voor dat de juiste mensen reageren op jouw vacature. 

BRANDED CONTENT

 Diverse artikelen over diverse onderwerpen voor Clique Magazine & Frank.News. Een redactioneel artikel met een commerciële invalshoek. Moet vooral meerwaarde leveren voor de lezer, de commerciële twist is een extra service.  

Artikel over ARFID, eetstoornissen bij kinderen. 


Artikel over risico's van zelfmedicatie bij contactlenzen 


Hoe kijken toch kopen wordt

Eyetracking onderzoek wijst uit dat er een duidelijke correlatie bestaat tussen de kijkrichting van een model op een homepage of een advertentie en de plaats van een tekst of afbeeldingLEES MEER >>

TEKST VOOR WEBSITES

Meer weten? Bel 06 46 321 665 of klik hier voor het contactformulier.

COPY 




Longcopy voor Lidl. Een verhuizing en tegelijkertijd werving van  personeel voor het hoofdkantoor in Huizen. 

  




Copy in een lay-out altijd in de kijkrichting van het model, daarmee 'duw' je het oog van de kijker richting de tekst.


 Geveltekst

Op de gevels van verschillende zorginstellingen prijkt mijn regel: 

"Wie aandacht geeft, geeft zoveel meer" 

(Aafje Zorginstellingen, Reyerheem, Ridderkerk)

Begrijpelijke taal

Politie Amsterdam: bewustwordingscampagne 

Corona heeft het weer duidelijk gemaakt. Duidelijke taal is essentieel om de boodschap bij mensen tussen de oren te krijgen. Wij snapten het jaren geleden al.

Doel: mensen in achterstandswijken betrekken bij leefbaarheid van hun buurt. Oplossing: grootste ergernissen aangeven middels geïllustreerde enquête (meerdere nationaliteiten, taalachterstand, etc.) Respons > 20%! Concept: Theo Nieveen & Bart Flipse. 

Meer weten? Bel 06 46 321 665 of klik hier voor het contactformulier.

TV-COMMERCIALS

"Dierenbescherming"

TNC&C: Shootingscript & voice-overtekst, i.s.m. regie Productie: Lukkien Resultaat: meer dan gehoopt. Meer donaties. Meer vrijwilligers en meer donateurs.

 "Superkeukens"

TNC&C: strategie, concept, copy, art, productie. Producent: Lukkien Resultaat: KPI's ruim gehaald & meer

"Vegro" (serie van 3)

Voorbeeld uit een serie van 3 commercials. Mooi resultaat, met een beperkt budget. TNC&C: strategie, script, concept, copy, art, (low budget) productie. Producent: John Bake Postproductions Amsterdam. Voice over: Marceline Couwenhoven.

Meer weten? Bel 06 46 321 665 of klik hier voor het contactformulier.


VIDEOCONTENT 

Webfilm NVM "Thuis"

Videocontent voor NVM, geheel samengesteld uit geselecteerd stock- materiaal. TNC&Cconcept, script, copy voice-over, beeldresearch & selectie, edit, productie. Postproductie: John Bake Postproductions Amsterdam.

BLOGS  

Praat Nederlands met me.

Je hoeft niet laaggeletterd te zijn om sommige corona-experts niet of nauwelijks te kunnen volgen. Heldere en duidelijke taal is essentieel als het gaat om het overbrengen van een boodschap. LEES MEER >>


Branded content

De mismatch tussen het medium en de inhoud van branded content is de voornaamste reden dat die content niet gelezen of gezien wordt. LEES MEER >>


 

Vacatures? Verkoop je bedrijf.

Als je Heineken heet, of Nike, of Tony’s Chocolonely, Patta, of Endemol zal je waarschijnlijk weinig moeite hebben om goede mensen te vinden. Vrijwel iedereen heeft wel een idee en een goed gevoel bij die merken. Maar wat als je als MKB-bedrijf in een wat minder sexy hoek zit? LEES MEER >>



Meer weten? Bel 06 46 321 665 of klik hier voor het contactformulier.

 

 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn